Gästebuch


 Name *
 E-Mail
 Webseite
 Text *
* Eingabe erforderlich

Antispam Massnahme
Vor dem Absenden des Gästebucheintrags bitte die Buchstaben- und Zahlenkombination in das Textfeld eintragen.
captcha

(18)
>
(18) canadian online pharmacies
Fr, 19 April 2019 11:25:27 +0000

http://canadianonlinepharmacyhd.com/

(17) canadian pharcharmy online
Fr, 19 April 2019 03:06:37 +0000

http://canadianonlinepharmacyelite.com/

(16) Örgelifründe Bergkristall
Fr, 15 September 2017 10:15:07 +0000

Ein ganz grosses Dankeschon an die Musikantinnen, welche am "Wattwiler-Projekt" beteilgt waren. Das war einfach nur Genial!
Die vielen positiven Rückmeldungen bestätigen das!
Wir wünschen dem Musikverein Uzwil-Henau alles gute und bis bald einmal nach der Probe im Landhaus...

Örgelifründe Bergkristall

(15) uzwil24.ch

Lieber Vorstand und liebe Mitglieder des Musikvereins Uzwil-Henau

wir haben auf unserer neuen Online-Zeitung eine Vorschau für Euren Unterhaltungsabend vom 19. März 2016 publiziert.

Startseite:
http://www.uzwil24.ch

Ganzer Beitrag:
http://uzwil24.ch/2016/03/unterhaltungsabend-musikverein-uzwil-henau/

So okay für Euch? Bitte sendet uns doch inskünftig Eure Medienmitteilungen auch an: redaktion@uzwil24.ch


Viel Erfolg mit Eurem Event!

Redaktion uzwil24.ch


(14) Bärgrestaurant Vorsass
Di, 29 September 2015 12:29:21 +0000

liebe Musikantinnen und Musikanten, Wir möchten euch ganz herzlich danken für euren Besuch bei uns im Vorsass auf eurer Vereinsreise. Es war schön und gemütlich mit euch. Herzlichen dank auch für das tolle Foto, welches wir von eurem Ausflug bekommen haben.
Viele Grüsse aus dem schönen Berner Oberland Helen und Erich Frei mit Vorsass Team

(13) Oskar Büchi
Do, 15 Mai 2014 14:47:54 +0000


Wunderschön war das Fest in Uzwil. Beide Tage voller Höhepunkte und Musik wie sie nicht schöner sein könnte. Und die neuen Textilien am Körper wie an der Stange haben auch überzeugt. Viel Erfolg auch in Zukunft für alle Musikanten. Ansgar aus Herisau

(12) Mäggi
Do, 8 Mai 2014 12:14:30 +0000

Hallo:-)
Herzlechi Gratulation!!!! Eifach dä Hit!!!
Es isch eifach fägig gsi bi Eu;-))) Dä +/- 600km Weg uf Uzwil hed sich eifach glont. All die liebe Lüüt weder z,gseh, die Super Musig rundumä, äs fägigs Programm und eifach gnüüsä hed guet tue. Mit schwärem Herze sind mer am Sunntig noch dä Fahnewei weder zrugg uf Luxemburg gfahre, am liebschte wäred mir bliebe aber wies Lebe so isch es got wieter.
Ich wünsche Eu wieterhin das es "fäget" i allne Belange.

Bis bald
Mäggi, Damian, Andrin und Ronny
Mäggi

(11) Jlona Lenz
Mo, 5 Mai 2014 20:05:42 +0000

Es isch hammermäsig gis da Fescht mit viel Freud, Action und auch Emotionen. Dä Lüüt häts gfalle, vieli Kompliement hämmer übercho. Es isch uuuuhhhh schöööön!!!!!!!

Viele, viele Dank a eu is OK, die viele Stunde wo ihr investiert hend, hend sich glohnt.




(10) Roli
Mo, 5 Mai 2014 08:16:58 +0000

Hammergeniales Fest gsi - Uzwil fäget!
Wir habe die Halle zum kochen gebracht - YEAH!

Schöni Jungs und Mädels simmer wieder und dä Fahne geseht super uus!
So jetzt simmer wieder e richtigi Musig und vertretet Uzwil grossartig.

Keep the Spirit und now: Let's rock Tippilzou... :-)

(9) Brander Mäggi

Grüezi ali mitenand,
Tolli Fotis und Bricht hend er weder uf eurem Sit, isch immer schö zluege wies bi eu zue und her got.
bi so manchem Foti chömed freudegi Erinnerige zrugg und es Musigherz fangt a chlie Heiwee noch dä Uzwiler Musikannte zbecho.
Eis freut mich aber ganz bsunders, äs got ufwerts und b,setzig isch würkli cool, hend mir doch so öbe am Bsetzigslimmit uf gwüsse Regischter gmusiget und doch ischs cool gsi und es hed zämegschweisst
Äs Trendli lauft grad d,Bagge ab bi dene viele schöne Erinnerige.
Vo ganzem Herze wünsch ich dem "neue" Gspann Henau-Uzwil vo Herze nume sbescht, gnüsseds zäme Musiziere und zäme hökle es sind choschtbaari Stunde.

für euers Früejohrskonzert toi, toi, toi!
Au mir in Hupperdange sind Tatchräftig am Probe eusers Konzert findet am 5.April statt.

Also, guet Musig und bis hoffendlich bald:-)

Mäggi Brander us Asselborn, Luxemburg

>